Szanowni Klienci,

W przypadku, gdybyście mieli jakiekolwiek problemy z zamówionymi produktami, chcielibyśmy zapewnić Was, że jesteśmy tutaj, aby pomóc. Zgodnie z naszą polityką zwrotów i reklamacji, staramy się zapewnić pełną satysfakcję naszych Klientów.

ZWROTY:

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteście zadowoleni z zakupionego towaru, macie prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny oraz na własny koszt . Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o wypełnienie formularza zwrotów, który znajduje się na dole regulaminu pod tytułem „Załącznik nr 3”.

REKLAMACJE:

Ponadto, jeśli otrzymaliście produkt, który jest uszkodzony, chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Nasz zespół obsługi klienta dokładnie przeanalizuje zgłoszenie i postara się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Formularz reklamacji znajduje się na dole regulaminu pod tytułem „Załącznik nr 2”.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów lub reklamacji, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby pomóc i zapewnić Wam jak najlepsze doświadczenie zakupowe.

Dziękujemy za wybór naszego sklepu internetowego i zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Zespół Tak Mieszkaj